یگانه جونیگانه جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دوگلم

خاطرات مشهد واول مهر

1394/8/23 9:30
نویسنده : مامان هاجر
832 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سفر یک روزه به مشهدیگانه و دختر عمه ش

 

 

 

 

 

 

 

پارک بابا امان توی مسیر مشهد

 

 

 

 

 

 

 

امیر حسین و سما کوچولو بچه ی خاله سحر

 

تولد دایی جون

 

 

 

امیر جون  وفخری جون مدیر مدرسه

 

روز اول رفتن امیر حسین توی دلم غصه ی گریه هاش بود همینم شد دو روزی

 

گریه میکرد این پسره  سرویس

 

مدرسه شم خودم بودم توی راه باید به گریه هاش گوش میکردی هر چی هم

 

براش میخریدم قول میداد گریه نکنه

 

به مدرسه که میرسید یادش میرفت باز گریه ش شروع میشد

 

 

یگانه که خانمی شده کلاس پنجم میره

 

 

 

مدرسه ی

امیرحسین

 

نازیتا و امیر حسین توی راه مدرسه

 

 

 

یگانه توی راه پله ی خونمون

 

امیر حسین عاشق طبل زدن این روزا کارش شده همین کیف و کول میکنه

 

میگه دارم طبل میزنم برام بزرگ شدم طبل اینقدری بخریا

 

پسندها (1)

نظرات (0)