یگانه جونیگانه جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات دوگلم

عکس های تعطیلات تابستان 94

1394/6/6 10:51
نویسنده : مامان هاجر
815 بازدید
اشتراک گذاری

سد سلیمان تنگه ساری

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر حسین خوش میگذره

 

 

 

 

 

جنگل پاسند وچشمه ی اسبه او

 

 

مسیر جنگل تا چشمه یک ساعتی پیاده روی داشت خلاف مسیر اب باید میرفتی

تا به چشمه میرسیدی توی مسیر سرعت اب زیاد بود دمپایی امیر واب برد بغل

من بودی وهمینطور میگفتی مامانی من بیام پایین ابجی اب بازی میکنه منم

میخوام اب بازی بکنم دمپایی نداشتی منم میترسید م پاهات توی اب زخمی بشه

هر چند دقیقه میگفتی مامان گرمم هست مامانی تو توی اب راه میری اب خنک

هست پاهات خنک میشه  میخواستی با این حرفات بیای توی اب من که

نمیذاشتم بیای توی چشمه میگفتی مامانی پس توی بغلت به اب یه دست بزنم

ببینم خنک هست.

منم دلم برات میسوخت یه کم میذاشتمت توی اب باز

بغلت میکردم امیرم اگه چیزی بخوای بلدی چه جوری زبون بریزی کارت وانجام

بدی.

 

 


پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی
9 شهریور 94 13:43
همیشه به تفریح عزیزم
پریسا
22 شهریور 94 13:26
سلام هاجر خانم وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید. ممنون میشم اگه مطلب من رو توی این سایت لایک کنید..... http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobeh2/9006-2015-09-05-06-58-16
مامان آنیسا
6 مهر 94 10:17
همیشه خوش باشی گلم چه طبیعت قشنگی