یگانه جونیگانه جون، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
امیر حسین امیر حسین ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات دوگلم

این جا شازده پسرم پنج روزش بود

1393/4/20 13:36
نویسنده : مامان هاجر
187 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امیرم 1392/6/29 به دنیا امد محل تولدش بهشر بود چون دکتر مامانی اونجا کار میکرد

پسر خوشکلم با به دنیا امدنش همه رو غافلگیر کردچون قرار بود یه دختر باشه مامانی تو دوران بارداری دکتر سونگرافیش که بهترین دکتر ساری بود گفته بود بچه تون پسره ولی مامانی وقتی میرفت اتاق عمل بابایی امده 

خونه تا مادرجون بیاره یادش میره لباس دخترش وبیاره که همشون صورتی هم بود به وقتی با مادر جون امد بیمارستان من پرستارا اورده بودن توی اتاقم بابا هم رفته بود بازار یه لباس خریده بود با اینکه نمیدونست بچه ش

پسره لباس پسرونه خریده بود بابایی امدبالای سرم من بهش گفتم دکتر تو اتاق عمل بهم گفته بچه پسره بابایی با چشمای گرد من و نگاه میکرد مادر جون به بابایی گفت مامان هاجر بی هوشی سرش هست نمیدونه چی میگه من گفتم نه حواسم هست چی میگم با بایی رفت بالا امد چند دقیقه بد موبایل شروع کرد به زنگ خوردن همه میگفتن مامانی میدونست ولی من خودمم باورم نمیشد ابجی یگانه گریه میکرد میگقت ما دختر میخوایم اسمتم من که مغزم کار نمیکرد ابجی با همون ناراحتی گفت امیر حسین بگیریممحبت

پسندها (4)

نظرات (0)